DU-43/2010 Zamerane na kompoziciu / Nezvycajna kompozicia

No rozhodla som sa zadat takuto zakladnu temu, kedze mam pocit, ze stale sa nejak utiekame k nasim starym znamym oblubenym kompoziciam :) Nie je to vobec zle ale prave by som chcela aby sme sa viac zamysleli nad komponovanim, nieco si aj dopredu premysleli, "ukradli" nejake kompozicne napady (vsak vsetko uz raz bolo odfotene:) ), zaexperimentovali a mozno aj posunuli sami seba dalej vo videni svetla, ludi..

Takze chcela by som od vas fotky osoby/ludi, zamerat sa hlavne na nezvycajnu kompoziciu, nie klasika stredovky ale komponovat tak aby to naozaj zaujalo a malo to aj pribeh. Mozte vyuzit nejaku aktivitu osoby, alebo zakomponovat tien, prostredie...proste hocico co bude zaujimave a doda to fotke stavu... Najlepsie by bolo aby to neboli len take nahodne cvaky ze co sa zadari ale aby ste do fotenia isli s tym ze mate nejaku predstavu a budete sa sustredit na tu danu kompoziciu. Jasne ze aj ostatne aspekty fotka musi splnat - expoziciu, farebnost / CB prevedenie, to vsetko uz automaticky :)

K fotke prosim prihodte exif a napiste (ak sa vam bude chciet) ako ste to komponovali, preco a tak...


Ak niekomu nevyjde fotenie osoby, moze aj bez ale to len naozaj v pripade ze sa vam neda.

Vybrala som aj par prikladov ale nie su z Flickra (iba posledny) ale hladala som medzi ozaj fotografmi:) kedze nie som odbornik na historiu tak dufam ze som to nepokaslala :) su to len moje oblubene fotky...

Nicole Kidman by Peter Lindbergh
api.ning.com/files/85yKRib*tHM0tDb7LsaPE-4Aope8MPI8IryNuH...

Mario Testino
3oneseven.com/wp-content/uploads/2008/07/mario_testino_8.jpg

Lady Diana by Mario Testino
3.bp.blogspot.com/_kQKSH7T2mv0/SjWNqLnzlZI/AAAAAAAABIw/SG...
www.metapedia.com/wiki/images/MT1.jpg

Henri Cartier Bresson
f3m3magazine.com/wp-content/uploads/2010/06/HCB_Camus.jpg
apphotnum.free.fr/images/cartier-bresson01.jpg

Richard Avedon
antiquesandthearts.com/Archives/2008/08-August/images//20...

Annie Leibovitz
buffalonews.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncate...
www.sneakymagpie.com/wp-content/uploads/2008/11/annieleib...

Herb Ritts
silverliningopticians.com/wp-content/uploads/2009/06/herb...

Alfred Stieglitz
2.bp.blogspot.com/_Aa9osYUjhc4/THuN61ntn8I/AAAAAAAAAvM/5Q...

Sally Mann
mocoloco.com/art/mann_jessie_wind_jan_07.jpg
www.sfmoma.org/images/artwork/large/91.318.jpg
journal.davidhempenstall.com/wp-content/uploads/2010/07/J...

Carl Zoch - moj oblubeny, ma iny pohlad na portrety podla mna
www.flickr.com/photos/carlzochphotography/4998555369/
www.flickr.com/photos/carlzochphotography/4998554901/
www.flickr.com/photos/carlzochphotography/4812794173/
www.flickr.com/photos/carlzochphotography/4778024673/

0 komentárov:

Archive

Následníci

Prilep si ma na svoj blog!

button"/>