DU 16/2011 Ženy v štýle glamour

Taaakze, rozhodla som sa vybrat temu, ktoru by som si podobne ako Jarka chcela velmi vyskusat, laka ma to uz pekne dlho :-).

Neviem ako je presne tento zaner definovany u profesionalov, ale prikladam sem maly text na vysvetlenie, ktory som nasla na wikipedii:

Glamour je fotografický žáner, v ktorom sú ľudia, najčastejšie ženy, vyobrazené tak, aby zvýrazňovali atraktívnosť a šarm. Aj keď u glamour portrétov väčšinou ide o obrázky skromnejšie odetých postáv, primárne nejde o dôraz na na vyobrazenie poprsia, či genitálií objektu. Tento druh fotografií je zameraný na provokáciu, tajomno a zvádzanie (erotična a sexuálneho napätia) cieľových subjektov. Keďže pri výrobe snímok ide o dosiahnutie dôrazu na dokonalosť fotených modelov, sú pri nej používané vylepšovacie techniky od kozmetických úprav, manipulácie s osvetlením, v súčasnosti aj dodatočným zdokonaľovaním v grafických programoch (napr. Photoshop...).
Fotografia v štýle glamour je spravidla vyobrazením statickej pózy subjektu. Subjektami, snímok, ktoré majú komerčný charakter a sú používané pre výrobu kalendárov, plágátov pin-up a časopisov (hlavne obálok), sú najčastejšie profesionálne modely, no môže ísť aj o vybraté zaujímavé typy z radov amatérov, či naopak o známe osobnosti šoubiznisu.

Tolko encyklopedia a ja vravim len, nelakajte sa, netreba hladat profi modelky, ide mi o to, aby ste zenu zachytili tak, aby vynikla jej krasa, nemusi mat miery 90-60-90 a ani tam nemusi byt vystrcena prdelka a podobne (samozrejme aj moze :-)), moze tam byt len tvar, ale aj cela postava, ako len chcete. Mozete ju vylepit dobrym makeupom, doplnkami, atd, moze to byt vo vnutri, vonku, kde len chcete. Treba dobry postproces, treba sa s tym trosku pohrat a aj si to fotenie pripravit, takze neviem ako s terminom, podla mna by boli vhodnejsie asi dva tyzdne, tak sa prosim vyjadrite a ja to podla vas doplnim, ja osobne by som asi dala dva tyzdne cca.

0 komentárov:

Archive

Následníci

Prilep si ma na svoj blog!

button"/>